تبلیغات
عکس - آموزش جنسی : ده را حل طبیعی برای تقویت میل جنسی

امروز:

آموزش جنسی : ده را حل طبیعی برای تقویت میل جنسی

سلامت جسمی و روحی نقش مهمی در سلامت جنسی دارد. پس هر عاملی كه سلامت جسمی و روحی ما را تقویت كند، سلامت جنسی ما را بهبود می بخشد. تغذیه مناسب، ورزش، خواب كافی، عادت‌های خوب و روحیه سالم از جمله این عامل‌ها هستند. مقاله‌ای را كه در ادامه می‌خوانید، خانم دكتر كاترین هود تنظیم كرده كه مدرس افتخاری دانشگاه آكسفورد انگلستان است.

  سلامت جسمی و روحی نقش مهمی در سلامت جنسی دارد. پس هر عاملی كه سلامت جسمی و روحی ما را تقویت كند، سلامت جنسی ما را بهبود می‌بخشد. تغذیه مناسب، ورزش، خواب كافی، عادت‌های خوب و روحیه سالم از جمله این عامل‌ها هستند. بنابراین، به جای گوش دادن به تبلیغات شركت‌های داروسازی، به نهادینه كردن عادت‌های خوب در خود بیاندیشید. مقاله‌ای را كه در ادامه می‌خوانید، خانم دكتر كاترین هود تنظیم كرده كه مدرس افتخاری دانشگاه آكسفورد انگلستان است.

  1. احساس خوبی درباره خود داشته باشید

  هیج چیز به اندازه‌ی ارزش قائل شدن برای خود، میل جنسی را در شما تقویت نمی‌كند. وقتی احساس غم می‌كنید، به خود توجه كنید و زمانی را فارغ از همه چیز به آرامش مطلق اختصاص دهید یا به فعالیت‌هایی مشغول شوید كه احساس شما را نسبت به خودتان بهتر می‌كنند.

  2. تغذیه مناسبی داشته باشید

  اگر بدن شما در اثر بهداشت نامناسب ضعیف شود، بی‌گمان بر فعالیت‌های جنسی شما نیز اثر می‌گذارد. پنج تا نه عدد میوه و سبزی در روز سلامتی شما را تضمین می‌كند. ویتامین‌ها و موادی به نام آنتی‌اكسیدان، كه در میوه‌ها و سبزی ها وجود دارند، باعث می‌شوند جریان مناسبی از خون به اندام‌های جنسی شما برقرار باشد. هم‌چنین، این مواد به سلامت رگ‌ها، از جمله رگ‌های اندام های جنسی، كمك می‌كنند.

  3. وزن خود را كاهش دهید

  زیادی وزن نه تنها روی اعتماد به نفس و احساسات جنسی شما اثر می‌گذارد، بلكه خطر مبتلا شدن شما به بیماری‌های رگ‌ها را افزایش می‌دهد و همان گونه كه گفتیم، این بیماری‌ها بر جریان خون به اندام‌ها جنسی اثر منفی دارند.

  4. سیگار كشیدن را كنار بگذارید

  سیگار كشیدن با تنگ كردن رگ‌های خونی بر جریان خون به اندام‌های جنسی اثر منفی دارد. هم‌چنین، بنیه‌ی شما را ضعیف می‌كند و بیشتر افراد دوست ندارند آدم سیگاری را ببوسند.

  5. ورزش كنید

  ورزش كردن منظم جریان خون را به اندام‌های جنسی بهبود می‌بخشد. هم‌چنین، ورزش كمك می‌كند احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید. هر عاملی كه به احساس مثبت شما نسبت به خودتان كمك كند، میل جنسی را تقویت می‌كند.

  6. نوشابه‌های الكلی كمتر مصرف كنید

  نوشیدن الكل در آغاز باعث آرامش اعصاب می‌شود و با كاهش دادن اضطراب و تنش‌ها روحی باعث می‌شود برای عمل جنسی سر حوصله بیایید. اما آگاه باشید كه الكل باعث افسردگی می‌شود و مصرف بیش از اندازه آن می‌تواند نتیجه‌ی عكس داشته باشد.

  7. به ماساژ دادن بپردازید

  شیوه‌های ماساژ دادن در بیدار كردن میل جنسی در شما بسیار سودمند است، به ویژه اگر تنش‌های روحی داشته یا نگران و عصبانی باشید. اتاقی را با نور ملایم و موسیقی آرام آماده كنید و ماساژ دادن پشت را آغاز كنید.

  8. یوهیمبین مصرف كنید

  از مدت‌ها پیش از این گیاه در آفریقا به عنوان تقویت كننده عمل جنسی استفاده می‌شود و به نظر می‌رسد ناتوانی جنسی را در مردها بهبود می‌بخشد. شواهد اندكی از اثر مثبت این گیاه روی خانم‌ها وجود دارد.

  9. ژینكو بیلوبا به شما كمك می‌كند

  برگ‌های این گیاه جریان خون را به مغز و اندام‌های جنسی بهبود می‌بخشند. تصور می‌شود روی میل جنسی، انگیزش جنسی و رسیدن به اوج جنسی نیز اثر می‌گذارد.

  10. غذاهای تقویت كننده‌ی میل جنسی بخورید

  دارو یا غذای جادویی كه بتوانند میل جنسی را از این رو به آن رو كنند، وجود ندارد، اما برخی مواد غذایی بی‌اثر نیستند. مارچوبه و صدف خوراكی، كه از آنتی‌اكسیدان و مواد معدنی لازم برای عملكرد جنسی مناسب سرشارند، بسیار سودمند هستند. برای مثال، صدف خوراكی مقدار زیادی"روی" دارد، عنصری كه برای باروری ضروری است.


نوشته شده در : سه شنبه 15 دی 1388  توسط : hamed mahdi.    نظرات() .